Kuinka löysit Harmajan?

Täällä voit länkyttää mistä tahansa aiheeesta.

Kuinka löysit Harmajan?

ViestiKirjoittaja MissMisery » 03 Tammi 2009, 18:43

Kertokaas arvon ihmiset, että kuinka olette löytäneet tämän mahtavan orkesterin? :)
MissMisery

Re: Kuinka löysit Harmajan?

ViestiKirjoittaja WelluEllu » 05 Tammi 2009, 17:44

Taisipa ihteasiassa olla ihan tuon Myspace sivuston kautta..
Nettisurffailun ohella saattaa löytää mitä mielenkiintoisempia orkestereita.. ;)
WelluEllu

ViestiKirjoittaja Maiju » 07 Tammi 2009, 16:16

Harmajasta tiesin kun kälyni ystävällisesti ilmoitti tietooni, että JP:llä on tälläinen uusi viritys meneillään. Eikun myspaceen vaklaamaan. Myönnettäköön etten ensin tiennyt mitä ajatella, olin/olen Charonin ja PB:n harras kuuntelija ja tämä matsku hiukan järkytti. Noooh, alun säikähdyksen jälkeen kävin kuuntelemassa toisen kerran ja sitten kolmannen ja......olin retkahtanut! Ja tämä on ihana riippuvuussuhde! ;D Kuumeisesti levyä odottelen...
Maiju

ViestiKirjoittaja MissMisery » 08 Tammi 2009, 19:49

Vastaanpa itsekin kysymykseeni. :mrgreen:
Myös minä olen löytänyt Harmajan MySpacen kautta, siellä joskus taannoin surffailin, ja linkin bongasin Charonin sivuilta.
Tykkään myös Charonista, Poisonblackista ja muutenkin ehkä raskaammasta matskusta, mutta sitten minulta löytyy myös toinen puoli, johon kuuluu Harmaja.
MissMisery

ViestiKirjoittaja Make » 25 Tammi 2009, 03:19

Kaveri kertoi mitä raahelaiset on menny nyt tekemään ;) ekan biisin kuultuani tykästyin bandii HETI!!!
Make

ViestiKirjoittaja krepse » 06 Helmi 2009, 17:49

Kaverilla on jokin tapa kertoo mulle kaiken, mutta tattatatataa, ei tätä :mrgreen:
Tai mainitsi se Harmajan jossain vaiheessa jossain, mutta sillo se ei niinku jääny mieleen ollenkaan. "Harmaja? Okei, kiva" ja sit unohtu. Noh, kun sentään Charonia on tullu kuunneltuu niin myspacessa kun seikkaili niin Pam vaan niin olikin Harmajan myspace sivulla. Sydäntalvella iski heti ja rakastuin siihen. Sillon oli jo pändi löydetty ja ny ei pysty enää olla kuuntelematta.
krepse

ViestiKirjoittaja riikka » 21 Maalis 2009, 12:19

Luin Soundia ja sieltähän se.Aivan mahtava löytö!
riikka

ViestiKirjoittaja MissMisery » 22 Maalis 2009, 11:47

riikka kirjoitti:Luin Soundia ja sieltähän se.Aivan mahtava löytö!

Oliko siellä millainen juttu? :)
MissMisery

ViestiKirjoittaja Kalvaaja » 21 Huhti 2009, 04:33

Käväisin viikko takaperin kaverin kämpillä istuskelemassa ja sattui levypinon seasta silmääni kyseinen levy. Hieno kansitaide ja biisien nimet toivat jotain Viikatteen tapaista aluksi mieleen ja ajattelin että pitääpä pistää korvan taakse, mutta luonnollisesti unohtui. Tänään sitten aamun pikkutunneilla kaveri mainitsi että löysi Spotify-musiikkisoftan kautta sattumalta tällaisen tuoreen suomalaisen tapauksen, ja ainakin omaan korvaansa kuulosti mainiolta. Muistuipa silloin mieleen että tätähän sitä piti tosiaan kuunnella, ja nyt ei enää voinut perääntyä. Ja mainiotahan se oli, hitto vie! Vaikka kuuntelen ja soitan yleensä heittämällä raskaampaa musiikkia, Viikatekin jää pahasti siinä touhussa jalkoihin, on tämä niitä harvoja kevyempiä bändejä joista en vaan voi olla pitämättä. Harvemmin tulee fiilis sammuttaa kaikki valot ja istua keskellä huonessa vain musiikkia kuunnellen. Tässähän tämäkin yö taas meni, kun tämä on parempaa kuin nukkuminen.
Kalvaaja

ViestiKirjoittaja Miriamele » 16 Touko 2010, 19:12

Kaveri vinkkasi että myspacesta löytyy tällainen helmi. Käväisin kuuntelemassa ja Harmajan myspace olikin lähes kokoajan siitäpitäen käsillä. Sitä sitten repeatilla veivasin, kunnes ensimmäinen levy tuli ulos. Lunasti kyllä kaikki lupaukset =)
Miriamele

Paluu Vapaa keskustelu